Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


دانلود نمونه سوالات آئین نامه راهنمائی رانندگی+ فیلم آموزش رانندگی

دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه 95ونمونه سوالات رانندگی وفیلم آموزش عملی رانندگی وآموزش نکته به نکته ی رانندگی و قبولی تضمینی و گرفتن گواهینامه راهنمائی رانندگی

 

نحوه توقف به فاصله عرضی يك دست

زمانی كه می خواهيم با فاصله عرضی يك دست كنار اتومبيلی كه پشت سر آن قصد پارك كردن را داريم توقف نماييم بايد از فاصله حداقل 30 متری راهنمای سمت راست را روشن كنيم و ضمن نگاه كردن به آينه وسط و سمت راست به نقاط كور آينه ها نيز پوشش بدهيم . ( سرمان را به سمت راست بگردانيم تا نقاطی كه در آينه ديده نمی شود را ببينيم ) و پی از اطمينان از اينكه خطری وجود ندارد سرعت خود را كم كرده و با حداقل سرعت ( دنده 1 يا دنده 2 ) از فاصله دور در امتداد اتومبيل قرار گرفته و نوك خط برجسته وسط كاپوت را با محل برخورد آسفالت و لاستيك سمت چپ اتومبيل كه می خواهيم پشت سر آن پارك كنيم به اندازه 50 سانتی متر فاصله تنظيم كرده و كنار اتومبيل مورد نظر توقف كنيم طوری كه حتی المقدور آينه سمت راست ما از آينه سمت چپ اتومبيل فوق رد شود و حد اكثر به اندازه ای جلو می رويم كه داشبورد ما به نوك گلگير سمت چپ اتومبيل كناری برسد ( يعنی اينكه اتومبيل ما به اندازه يك كاپوت از اتومبيلی كه با آن فاصله عرضی 50 سانتی متر يا فاصله عرضی يك دست را تنظيم كرده ايم جلوتر باشد )اگر طول اتومبيلی كه می خواهيم پشت سر آن پارك كنيم از طول اتومبيل ما كمتر باشد ( مانند رنو و پرايد و فولكس و ژيان و ... ) به اندازه يك كاپوت بايد جلوتر از اتومبيل كناری باشيم ولی در صورتی كه طول اتومبيلی كه می خواهيم پشت سر آن پارك كنيم به اندازه پيكان باشد يا اينكه طول آن بيشتر از پيكان باشد ديگر نيازی نيست كه به اندازه يك كاپوت از آن جلوتر برويم و فقط تا جايی جلو می رويم كه بتوانيم انتهای اتومبيلی كه مي‌خواهيم پشت سر آن پارك نماييم را در شيشه بزرگ اتومبيل خودمان ببينيم ( مانند مينی بوس و كاميون و وانت و نيسان و ... )

پس بنابراين فاصله عرضی يك دست را بايد از فاصله دور تنظيم كنيم و بهترين رو ش اين است كه از فاصله 20 متری نوك خط برجسته وسط كاپوت اتومبيل خودمان را با محل برخورد آسفالت و لاستيك اتومبيلی كه می خواهيم پشت سر آن پارك نماييم ( لاستيك های سمت چپ به اندازه 50 سانت فاصله بدهيم و كنار آن توقف كنيم .

قسمت اول پارك دوبل
قسمت اول همان انجام كار يك پارك 30 سانت كنار اتومبيل جلويی است و در ضمن بايد به اندازه يك كاپوت جلوتر از اتومبيل بغلی بايستيم.

قسمت دوم پارك دوبل ( فرمان اول )
خوب حالا ما با فاصله عرضی يكدست يا 45-30 سانتيمتر كنار اتومبيلی كه می خواهيم پشت سر آن پارك كنيم توقف كرديم و به اندازه يك كاپوت نيز از آن جلوتر هستيم در ضمن اتومبيل ما در داخل خيابان صاف بوده و فرمان ما نيز صاف است بنابراين از روشن بودن راهنمای سمت را مطمئن شده و با دقت و مراقبت كامل رو به عقب به صورت لاك پشتی حركت می كنيم .

اين سوال مطرح می شود كه چه زمانی فرمان اتومبيل خود را سمت راست بچرخانيم كه بدنه اتومبيل ما با اتومبيل كناری برخورد نكند بهترين و مطمئن ترين لحظه برای چرخاندن فرمان به سمت پارك يا سمت راست ( كه به آن فرمان اول می گوييم ) زمانی است كه ما انتهای اتومبيلی كه می خواهيم پشت سر آن پارك كنيم را در گوشه شيشه مثلثی عقب ( شيشه 3 گوش يا شيشه لچكی ) ببينيم و اين لحظه بهترين موقع برای چرخاندن فرمان اول ( به سمت راست ) می باشد و به ما اطمينان می دهد كه بدنه اتومبيل ما با اتومبيل كناری اصلا برخورد نمی كند و حركت ما هنگام چرخاندن فرمان اول بايد خيلی سريع بوده و به آخر سمت راست برسد. نحوه چرخاندن فرمان اول كه قسمت دوم پارك دوبل ما را تشكيل می دهد در همه روشهايی كه در پارك دوبل انجام می دهيم به همين روش می باشد يعنی استفاده از لچكی عقب مبنای شروع فرمان اول می باشد. بنابراين در قسمت دوم كه فرمان اول را تماما به سمت راست می چرخانيم، نصف اتومبيل ما به صورت دنده عقب وارد محوطه پارك می شود.

نكته مهم : ديدن انتهای اتومبيل كناری تضمين می كند كه با شروع فرمان اول قسمت عقب اتومبيل ما با اتومبيل كناری برخورد نمی كند.

قسمت سوم پارك دوبل ( فرمان دوم )
در مرحله قبل فرمان اول اتومبيل را به قصد داخل كردن انتهای اتومبيل به سمت كنار خيابان يا سمت راست چرخانديم اما بايد بدانيم تا كجا و چه وقت بايد اين مرحله را ادامه دهيم تا اتومبيل ما به جدول برخورد نكند.

پس از آنكه موازات اتومبيل جانبی پارك كرده و با دنده عقب انتهای اتومبيل كناری را در شيشه ی لچكی عقب مشاهده كرديم و تمام فرمان را به سمت راست چرخانديم با همان حركت آهسته لاك پشتی به عقب رفته تا انتهای اتومبیل جانبی را از وسط شیشه جلو(سمت شاگرد) مشاهده کنیم.


اگر به جدول برخورد مي‌كنيد
هنرجويان عزيز در صفحات قبل گفته شد كه اگر شما از كنترل كلاج خوبی برخوردار نباشيد قادر به انجام پارك دوبل صحيح نخواهيد بود چرا كه با آزاد كردن كلاج اضافه با اتومبيل مورب شما شتاب ناگهانی به اتومبيل داده و ديگر فرصت چرخاندن فرمان را نداريد و با يك لحظه چشم به هم زدن اتومبيل شما به جدول برخورد خواهد كرد.

لذا توصيه می شود اگر مشكل پارك دوبل شما برخورد با جدول است در مرحله ی آخر يعنی فرمان دوم برای كنترل شتاب اتومبيل و جلوگيری از پرت شدن اتومبيل به سمت جدول يك مرتبه بين كار ايست نماييد تا اگر سرعت شما بيش از سرعت لاك پشتی كند شود. شما با اين كار فرصت بيشتری برای چرخاندن فرمان دوم به خود می دهيد و امكان برخورد با جدول فوق العاده كم مي‌شود.
    
 اگر از جدول فاصله مي‌گيريد
هنرجويان عزيز اگر شما در اكثر مواقع در زدن پارك دوبل از جدول با فاصله زياد پارك می كنيد دو علت می تواند داشته باشد كه با كمی توجه و دقت حل شدنی است :
يا اينكه شما از ترس افتادن در جوی كنار خيابان نشانه‌ی قدرت تا اندازه لازم نبرده و زودتر از زمان لازم اقدام به برگرداندن فرمان می كنيد. در اين صورت شما بايد با درخواست مربی خود در محل هايی تمرين به پارك دوبل نماييد كه جوی عريض داشته باشد تا ترس شما از انداختن اتومبيل در جوی كنار خيابان بريزد .

يا اينكه در چرخاندن فرمان دوم بسيار تندتر از حد معمول عمل می كنيد. در اين صورت به توضيح زير توجه نماييد : توجه داشته باشيد كه فرمان پرايد وقتی كه از راست كاملا بخواهد به چپ بچرخد فقط 3/5 دور يا نزديك به 4 دور می باشد شما بايد توجه داشته باشيد كه اين 4 دور فرمان را بايد در طول مسير تقسيم كرده و از بسيار سريع چرخاندن فرمان خودداری نماييد. البته نه آنقدر كند كه به جدول برخورد كنيم .

حال كه تا اين مرحله رسيده‌ايد چرا خرابی پارك دوبل خود را در همان آزمون اول اصلاح نمی كنيد و در آزمون مرحله دوم قبول می شويد؟!! آيا حيف نيست با كمی توجه بيشتر هنرجويی كه از تسلط به كلاج خوبی برخوردار است در آزمايش دوم قبول شود؟

در پارك دوبل فقط سه حالت پيش می آيد: - برخورد با جدول . - فاصله استاندارد تا جدول. - فاصله زياد تا جدول


می توانيد با كمی دقت هر دو مورد غير استاندارد فاصله پارك دوبل را به حالت استاندارد يعنی 30 تا 45 سانتی متر تبديل كنيد. چطور ؟

در مرحله آخر پارك دوبل می توانيد از 4 دور فرمان اتومبيل پس از چرخاندن 2 دور يعنی زمانی كه چرخهای اتومبيل حالت مستقيم شد ايست نماييد نه آنقدر طولانی كه موجب اعتراض آزمون گيرنده شود . پس از ايست كردن حالا با يك كارشناسی با تجربه ی خودتان برای 2 دور باقی مانده تصميم تازه بگيريد . اگر حس كرديد كه اتومبيل شما در حالت اول يعنی نزديك به اتومبيل می باشد و امكان برخورد وجود دارد 2 دور باقی مانده ی فرمان را خيلی سريع  انجام داده تا احتمال برخورد با جدول از بين برود .

اگر حس كرديد كه اتومبيل شما در حالت دوم يعنی فاصله ی نرمال استاندارد از جدول قرار گرفته چه بهتر. 2 دور باقيمانده فرمان را همان حالت نرمال و با سرعت نرمال می چرخانيد تا پارك دوبل شما کامل و بی نقض انجام شود و اما اگر حس كرديد كه اتومبيل شما در حالت سوم يعنی فاصله زياد از جدول قرار می گيرد ( نشانه اين است كه قسمتی از اتومبيل شما از اتومبيل جلويی بيرون تر خواهد بود ) می توانيد در اين حالت 2 دور باقيمانده ی فرمان را بسيار كند عمل كرده تا اتومبيل شما با اتومبيل جلويی مقابل هم قرار گيرد .

هنرجويان محترم می توانند در زمان مسلط شدن به پارك دوبل از نقاطی كه در زير دستگيره ی درب عقب قرار دارد استفاده نمايند. خاصيت اين نكته اين است كه هر چه نشانه ی ما از سطح زمين ارتفاع كمتری داشته باشد نتيجه ی بهتری در پارك خواهيم گرفت. بهترين نشانه پايين تر از دستگيره‌ی درب عقب همان زه مشكی رنگ چسبيده به بغل پرايد می باشد . يعنی بايد سر زه کنار پرايد به جوی كنار خيابان رسيده باشد تا فرمان دوم را شروع به چرخاندن نماييم .

 

 پارك دوبل (پارک در سه حرکت)پارك دوبل (پارک در سه حرکت)

 مواردی که افسر در هنگام آزمایش دور یک فرمانه مد نظر قرار می دهد:
1-تسلط به کلاج ، گاز و فرمان
2-حرکت به دنده عقب با دقت و مراقبت و کنترل کامل
3-رعایت فاصله طولی و عرضی مناسب
4-هوشیاری وعکس العمل مناسب نسبت به اعمال سایر رانندگان

آموزش پارک دوبل

به پارک کردن خودرو با دنده عقب میان دو خودرو پارک دوبل گفته می‌شود.

هنگام حرکت روبه جلو چنانچه بخواهیم میان دو خودرو که در کنار جدول خیابان پارک نماییم بایستی فضای خالی میان دو خودرو بیش ۲ برابر طول خودرو ۸ متر باشد و اگر کمتر از این اندازه باشد پارک کردن به صورت رو به جلو دشوار خواهد بود و بایستی از روش پارک دوبل استفاده کرد.

چنانچه فاصله میان دو خودرو  از ۵/۶ کمتر باشد ، دیگر به روش پارک دوبل نیز نمی‌توان خودرو را پارک کرد.

جاهایی که نباید پارک دوبل انجام داد

۱-در بزرگراه‌ها (به دلیل سرعت زیاد خودروهای عبوری در لاین حرکت).

۲-در حریم تقاطع‌ها (۱۵ متر مانده و پس از آن‌ها).

۳-در مکان‌هایی که تابلو پارک ممنوع و توقف ممنوع نصب شده است.

۴-در ایستگاه‌های اتوبوس ، تاکسی و … نباید پارک کرده چه برسد به پارک دوبل

۵-در روبروی پل ورودی پارکینگ منازل و ورودی کوچه و خیابان.

۶-در حریم قانونی تابلوهای راهنمایی و رانندگی نباید از پارک دوبل استفاده کنیم (پارک کردن در این مکان‌ها باعث کاهش دید کافی رانندگان وسایل نقلیه عبوری نسبت به تابلوهای یاد شده می‌گردد.) و دیگر مواردی که برابر قانون و  مقررات راهنمایی و رانندگی ممنوع است.

کنترل کلاج (حرکت لاک‌پشتی) در پارک دوبل

برای اجرای درست پارک دوبل آموختن حرکت لاک‌پشتی به صورت کامل ضروری می‌باشد و بایستی مهارت بالایی در حرکت دادن خودرو به صورت سانتی‌متری با کنترل کلاج خودرو داشت و در صورت تسلط نداشتن بر روی کلاج حرکت خودرو با سرعت و شتاب زیادی همراه شده و انجام پارک دوبل سخت و  دشوار می‌گردد.

راننده‌ای که بتواند پارک دوبل را باکنترل کامل روی کلاج به صورت درست انجام دهد، در راه‌بندان‌ها نیز با کنترل بر روی کلاج می‌تواند به صورت ایست و حرکت‌های پی در پی خودرو را به راحتی به  حرکت در آورد.

کنترل فرمان در پارک دوبل

راننده‌ای که از درک فرمان در دنده عقب برخوردار نباشد نمی‌تواند جهت چرخش فرمان را تشخیص دهد و بنابراین نمی‌تواند پارک دوبل را بدرستی انجام دهد و میبایست بیشترین تسلط را روی فرمان داشته باشد.

اهمیت پارک دوبل در آزمون رانندگی

یکی از دلایل انتخاب پارک دوبل برای آزمون رانندگی سنجش کنترل کامل کلاج می‌باشد زیرا راننده‌ای که در انجام پارک دوبل روی کلاج خودرو مسلط باشد در راه‌بندا‌ن های بسیار سنگین که ناچار است قدم به قدم مرتب ایست و حرکت کند نیز از کلاج خوبی برخوردار خواهد بود.

اهمیت درک گاز ترمز و هماهنگی با چشم و دست در پارک دوبل

در پارک دوبل راننده بایستی تسلط کاملی روی گاز و ترمز خودرو داشته باشد و هماهنگی لازم بین چشم راننده و فرمان که به عهده دست می‌باشد برقرار گردد و به بالاترین مهارت خود رسیده باشد تا بتواند پارک دوبل را به راحتی انجام دهد.

آموزش پارک دوبل

بنابراین پارک دوبل نه تنها یک تکنیک برتر است بلکه اوج هماهنگی کامل میان کار چشم ، دست و پای راننده می‌باشد و این راه می‌توان به بودن چنین هماهنگی در اندام‌های بدن یک راننده  پی‌برد.

چگونگی انجام پارک دوبل (قسمت اول)

۱-برای انجام پارک دوبل بایستی از فاصله ۳۰ متری راهنمای سمت راست را زده و با پوشش دادن نقاط کور آینه پس از اطمینان از نبود خطر سرعت خودرو را کم کرده و از فاصله  دور در امتداد  خودرو مورد نظر قرار گرفته و به فاصله عرضی یک دست به اندازه ۵۰ سانتی‌متر کنار خودرو یاد شده به اندازه یک درب موتور جلوتر از آن ایست انجام می‌گردد، به گونه‌ایی که خودرو صاف ایستاده باشد و پس از صاف بودن خودرو بایستی فرمان خودرو نیز صاف باشد تا در هنگام حرکت به عقب خودرو صاف حرکت کند.

چنانچه فاصله خودرو پارک شده با جدول کم و چسبیده باشد فاصله ایستادن با خودروی کناری هنگام پارک دوبل به اندازه ۷۰ سانتی‌متر در نظر گرفته شود.

قسمت دوم در پارک دوبل (فرمان اول)

پس از اطمینان از روشن بودن راهنمای سمت راست و دقت لازم و مراقبت از ترافیک رو به عقب به صورت لاک‌پشتی حرکت می‌گردد.

بهترین زمان برای چرخاندن فرمان به سمت پارک یا راست که به آن فرمان اول گفته می‎‌شود زمانی است که پس از دیده شدن انتهای خودرویی که قرار است پشت سر آن پارک گردد را در وسط شیشه ۳ گوش عقب (شیشه لچکی) ببینیم بنابراین فرمان اول در همین زمان ضمن حرکت لاک‌پشتی رو به عقب کامل به سمت راست چرخانده می‌شود.

قسمت سوم در پارک دوبل (فرمان دوم)

برای انجام فرمان دوم در پارک دوبل بسته به تسلط راننده به فرمان خودرو چندین روش وجود دارد.

روش شماره یک برای شروع فرمان دوم

کسانی که از دست فرمان کندی برخوردار هستند پس از اینکه انتهای خودروی کناری (سرگلگیر سمت چپ یا چراغ راهنمای سمت چپ) را در داخل شیشه لچکی جلو دیدند آنگاه ایست وسط را انجام می‌دهند و سپس به صورت لاک‌پشتی حرکت کرده و همه فرمان را به سمت چپ چرخانده به گونه‌‌ای که پیش از اینکه سرگلگیر سمت راست خودرو به چراغ‌ راهنمای عقب در سمت چپ خودروی کناری برسد فرمان دوم بایستی به سمت چپ تمام شده باشد و سپس به صورت لاک‌پشتی جلوی خودرو به داخل پارک هدایت می‌گردد.

روش شماره دو برای شروع فرمان دوم

این روش پارک دوبل برای کسانی است که از دست فرمان بهتری برای چرخاندن برخوردار هستن و هنگامی است که انتهای خودروی کناری از روبروی دستگیره ثابت (جلوی دستگیره) دیده شد در این فرمان ایست وسط انجام داده می‌شود و سپس به صورت لاک‌پشتی رو به عقب حرکت کرده و همه فرمان به سمت چپ چرخانده می‌شود و پیش از اینکه سرگلگیر سمت راست خودرو به چراغ راهنمای عقب سمت چپ خودروی کناری برسد بایستی فرمان دوم در سمت چپ به آخر رسیده باشد و با حرکت لاک‌پشتی جلوی خودرو وارد پارک می‌گردد و وقتی خودرو صاف شد ایست می‌گردد.

روش شماره سه برای شروع فرمان دوم

 در این روش بایستی کمی زودتر از اینکه راهنمای اتومبیل کناری از روبروی دستگیره ثابت در جلوی در سمت راست دیده می‌شود ایست وسط انجام می‌گردد و چرخش فرمان دوم شروع می‌شود. برای کسانی است که از مهارت بالایی در کنترل کلاج خودرو و سرعت عمل زیادی در چرخاندن فرمان برخوردار هستند.

زمانی چرخش فرمان دوم شروع می‌گردد که راهنمای سمت چپ عقب خودروی کناری پس از ستون وسط سمت راست خودرو در شیشه بزرگ در جلو دیده شود و فرمان دوم پس از به حرکت در آوردن خودرو به صورت لاک‌پشتی به سمت چپ چرخانده می‌شود و پیش از اینکه سرگلگیر سمت راست خودرو به راهنمای عقب خودروی کناری برسد فرمان دوم به طور کامل به سمت چپ چرخیده باشد.

چکیده سه روش شروع چرخاندن فرمان دوم

۱-روش پارک دوبل با لچکی جلو برای کسانی است که  از دست فرمان بسیار کند برخوردار هستند.

۲-روش پارک دوبل دستگیره ثابت برای کسانی است که از دست فرمان بهتری برخوردار هستند.

۳-روش پارک دوبل پس از ستون وسط برای کسانی است که دست فرمان آنها و همچنین کنترل کلاج دآنهال بسیار عالی می‌باشد و از مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند.

پس از انجام پارک دوبل و اطمینان از صاف بودن خودرو در درون پارک دنده خلاص شده و ترمز دستی کشیده می‌شود.

چگونگی خروج از پارک و رعایت حق تقدم در پارک دوبل

برای بیرون آوردن خودرو از حالت پارک دوبل به صورت رو به جلو ابتدا راهنمای سمت چپ روشن می‌گردد و پس از دیدن آینه سمت چپ و آینه وسط و پوشش دادن نقاط کور آینه سمت چپ خودرو به صورت ۳۰ درجه کج می‌گردد. (سرگلگیر سمت راست خودرو به وسط پلاک خودروی جلویی برسد) که به آن ایست خروج از پارک گفته می‌شود.

سپس سر راننده به سمت چپ برگردانده می‌شود و رو به عقب نگاه می‌کنند و با پوشش دادن نقاط کور آینه و رعایت حق تقدم به صورت لاک‌پشتی حرکت انجام می‌گردد و پس از اینکه خودرو در لاین جدید قرار گرفت فرمان خودرو صاف می‌گردد.

خروج از پارک دوبل

چگونگی  حرکت با دنده عقب پس از انجام پارک دوبل

۱-راهنمای سمت راست روشن می‌گردد و پس از اطمینان از خالی بودن پشت خودرو انتفال ترمز از دستی به پایی انجام می‌گردد. پس از دنده گذاری به عقب و اطمینان از نبود خطر با حرکت لاک‌پشتی در دنده عقب به اندازه ۱۰ تا ۲۰ سانتی‌متر با سرعت عمل خوب فرمان خودرو ۲ – ۵/۱ دور به سمت راست (به سمت جدول) چرخانده شده ایست می‌گردد.

۲-کمربند کشیده می‌شود و تند به عقب چرخیده می‌شود دست چپ مرکز فرمان (ساعت ۱۲) را گرفته و دست راست در پشت صندلی شاگرد را می‌گیرد و باسرعت قدم انسانی حرکت به عقب با دقت انجام می‌گردد و تا زمانی که ایست کامل انجام نگردیده سر به جلو برگردانده نمی‌شود.

 

 

دانلود رایگان کتاب راهنمائی رانندگی

 

برای دانلود رایگان کتاب آئین نامه راهنمایئ رانندگی اینجا

کلیک کنید 

و درصفحه وارد شده قسمت دانلود کند را انتخابفرمائید

دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی با پاسخنامه
قیمت: 9,000 تومان

تخفیف ویژه سایت ایران سی ان برای مدتی محدود

حتما میدانید که از حدود یک سال پیش، آزمون آیین نامه مقدماتی حذف شده است و پس از آن سوالات آیین نامه اصلی با تغییرات زیادی مواجه شده به طوری که جدیدا سوالات آزمون آیین نامه اصلی کاملا فرق کرده و نیاز است حتما سوالات جدید را بخوانید.




باتوجه به اینکه سوالات تغییر کردند آیا سوالات بسته شما جدید هستند؟


جواب : بله . تمامی سوالات آیین نامه اصلی موجود در بسته ما ، بر اساس آخرین تغییرات ویرایش شده است و سوالات جدید در بسته قرار داده شده است.




آیا ۱۰۰ درصد تضمین می کنید که قبول شویم؟ از کجا میدونید؟


جواب : ما 95 درصد احتمال می دهیم با این سوالات قبول می شوید.


چون این سوالات آیین نامه اصلی را دقیقا کسانی به ما داده اند که خودشان همین تازگیا آزمون آیین نامه اصلی دادند و ما با بسیاری از افراد که آزمون اصلی دادند صحبت کردیم و سوالاتی که برای آن ها آمده رو پرسیده ایم و دقیقا آن سوالات را در بسته خود قرار داده ایم.




توجه داشته باشید :


سوالات آیین نامه رانندگی , به صورت سراسری و کشوری می باشد یعنی , سوالات در آموزشگاه های رانندگی سراسر کشور باهم مشابه می باشند .

منظور ما از سوالات ” اصل سوالات آیین نامه رانندگی ” است .


در زیر چند نمونه از سوالات سال 99 که ( بعد از دانلود ) دریافت خواهید کرد را مشاهده می کنید .


سوالات آیین نامه 98 97






توجه کنید !!!!


نکته بسیار مهم :

شما “” دقیقا خودِ سوالات با آخرین تغییرات که قرار است در امتحان ببینید “”را دانلود خواهید کرد . نه صدها نمونه سوال که باعث کلافگی شما و در نتیجه مردود شدن در امتحان می شود .



باز هم تکرار می کنیم : شما دقیقا خودِ سوالات با آخرین تغییرات در سال 99 را دانلود خواهید کرد و این یعنی قبولی 100% و قطعی .

” این سوالات عینا در امتحان آمده است ”

” سوالات به صورت کشوری بوده و سوالات تمام آموزشگاه های رانندگی در سراسر کشور یکیست ”

** سوالات دارای گارانتی بازگشت وجه بی قید و شرط می باشد .
 
خرید

در این مطلب شماری از نکات مهم در کلاس های عملی رانندگی را ذکر می نمایم. اگرچه

نکات عملی رانندگی را می بایست به ضمیر ناخودآگاه ذهن سپرد ولی نوشتن آنها برای پرهیز

از فراموشی و یادآوری مجدد خالی از لطف نیست.


Image

نکات حرفه ای: 
1. برای روشن کردن پراید: اول کلید را رو به جلو می چرخانید. ماشین روشن می شود. همزمان پا روی کلاج می گذارید و تا انتها فشار می دهید سپس دنده را از حالت دنده آزاد به دنده 1 حرکت می دهید و سپس کلاج دستی که در سمت راست شما قرار دارد می گیرید و از حالت فعلی (که رو به بالا قرار دارد) به پایین می آورید. حالا کلاج را به آهستگی و به نحوی که کلاج به کف پایتان چسبیده باشد به آرامی رها می کنید(بالا می آورید). ماشین راه می افتد.
2. قبل از روشن کردن ماشین صندلی، آینه ها را تنظیم کنید و کمربند خود را ببندید.
3. همیشه نقطه ای دور که روبرویتان باشد را ببینید. دیدن نقطه دور به شما کمک می کند که همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید و تسلط بیشترو بهتری بر خودروی خود داشته باشید. در هنگام گردش به راست، سمت راست و هنگام گردش به چپ، سمت چپ را نگاه کنید.
4. هر وقت خواستید سرعت اتومبیل را کاهش دهید کلاج را کمی (تا وسط) فشار دهید.
5. هر وقت خواستید ترمز بگیرید قبل از ترمز گرفتن، کلاج را تا انتها به طور کامل فشار دهید.
6. فرمان را آرام بگیرید و در هنگام رانندگی ریلکس باشید. شما باید به سطحی از رانندگی برسید که همزمان اگر رادیو گوش می کردید و کسی نیز حرف می زد بتوانید به همه چیز اشراف داشته باشید و در عین حال رانندگی تان را نیز کنید.
7. لزومی ندارد که هر وقت موتوری یا ماشینی به سمت تان آمد شما فرمان را منحرف کنید که به او نخورید. وظیفه موتور یا ماشین است که مسیر خود را اصلاح کند. اگر شما منحرف شوید و تصادف کنید شما مقصر شناخته می شوید.
8. درس اول درست رانندگی کردن صاف رانندگی کردن است.
9. هر وقت قصد سمت گیری یا گردش به راست یا چپ را داشتید، راهنما را از میله دست چپ فرمان بزنید (بالا راست – پایین چپ). همین که فرمان را به آن سمت بچرخانید راهنما از کار می افتد.
10. هر وقت نزدیک عاملی شدید کلاج را تا نیمه گرفته و ترمز را کمی فشار دهید تا سرعت ماشین به حداقل مورد انتظار برسد ولی از حرکت متوقف نشود.
11. دنده عقب با دنده R است. ابتدا کلاج را تا انتها فشار می دهید و سپس دنده را به R تغییر می دهید. سپس به آرامی پا را از کلاج برمی دارید. حالا ماشین راه می افتد. 
12. هر وقت بر سر دو راهی قرار گرفتید ابتدا توقف می کنید و سپس حرکت می کنید.
13. برای چرخش به راست یا چپ سرعت را کم می کنید ولی از حرکت باز نمی ایستید.
14. هر چقدر سرعت تان کمتر باشد با چرخش فرمان کمتری، ماشین دور می زند ولی اگر سرعت زیاد باشد باید چرخش ماشین متناسب با آن باشد.
15. همانطور که برای دور زدن فرمان را می چرخانید باید به موقع نیز فرمان را راست کنید.
16. در آزمون شهری رانندگی در پارک دوبل، اتومبیل در سمت راست شما قرار دارد. لذا شما پس از توقف در کنار اتومبیل جلویی، دنده عقب می گیرید. یادتان باشد که برای عقب آمدن فرمان را به سمت راست بچرخانید تا عقب به سمت راست بگردد.
17. دکمه چراغ های فلاشر در جلوی فرمان و در قسمت میانی بالای تکیه گاه فرمان قرار دارد.
18. به دنده 1 و 2، بستگی به سرعتی که وسیله نقلیه دارد «دنده سنگین» می گویند.
19. ترمز دستی در سمت راست و اهرم تنظیم صندلی در سمت چپ قرار دارد.
20. هر گاه ماشین از حرکت باز ایستاد دنده را به دنده 1 تغییر دهید. هر وقت سرعت ماشین تان از 20 بیشتر شد دنده خود را از 1 به 2 تغییر دهید.
21. دنده ی همه ماشین ها مثل هم است. سمت چپ بالا، دنده یک. سمت چپ پایین، دنده دو. وسط بالا، دنده سه. وسط پایین، دنده چهار. سمت راست، دنده پنج. سمت راست پایین، دنده عقب R. 
22. برای آنکه اتومبیل در هنگامی که کلاج را تا انتها فشار می دهید و به آرامی رها می کنید خاموش نشود، کمی گاز را ضمیمه آن کنید.
23. همیشه به یاد داشته باشید که راهنما را 100 متر زودتر از آنکه به تقاطع یا پیچ یا گردش یا سبقت یا پارک بزنید.
24. همیشه به یاد داشته باشید که در 15 متری تقاطع ها نباید پارک کنید و در جاهایی که نباید توقف کنید، توقف نکنید.
25. از جلسات اول آموزش، نحوه کلاج گرفتن آرام را یاد بگیرید. تسلط بر کلاج و آرام گاز دادن، نیمی از رانندگی است.
26. در هنگام رسیدن به تقاطع خیابانی که قصد پیچیدن به آن را دارید نیم کلاج را بگیرید و پس از آنکه ماشین شما در مسیر مستقیم خیابان قرار گرفت نیم کلاج را رها سازید.
27. در رانندگی، ابدا تحت تاثیر بوق و چراغ کسی قرار نگیرید و سعی نمایید طوری رانندگی کنید که احساس ترس و استرس از هیچ کس و چیزی نداشته باشید.
28. طوری در خیابان رانندگی کنید که دیگران به شما توجه کنند و خود را مهیای ماشین شما نمایند و نه آنکه شما حواستان به همه ماشین ها باشد و مراقب آنها باشید!!
29. فشار دادن کلاج مترادف است با دنده خلاص و فشار دادن ترمز مترادف است با کشیدن ترمز دستی. لذا وقتی ترمز دستی را رها کردیم اتومبیل را با ترمز متوقف می کنیم و اگر اتومبیل در حالت دنده خلاص باشد دیگر نیازی به فشار دادن کلاج نیست. 
30. سعی نمایید در کلاس های عملی رانندگی سه چیز را خوب یاد بگیرید: 1- کنترل کامل کلاج 2- دور زدن دو فرمانه(علی الخصوص در خیابان های باریک و کوچه ها) 3- پارک دوبل
31. برای رانندگی یاد گرفتن، شرط اول «آرام رانندگی» کردن است. وقتی شما بتوانید در یک سرعت ثابت به آرامی اتومبیل را هدایت کنید، مطمئنا قادر خواهید بود در سرعت بالا نیز آن کار را انجام دهید. به آرامی رانندگی کردن باعث یادگیری بهتر شما خواهد شد. عجله به یادگیری شما لطمه خواهد زد. سرعتی رانندگی کردن و شتابزده بودن به معنای حرفه ای بودن نیست.
32. برای دور دو فرمانه باید به چند نکته مهم توجه داشت. اول اینکه به محض رسیدن جلوی ماشین به خط حائل در بین دو خیابان موظف به توقف هستیم و پس از بررسی از نبود خطر، اقدام به دور زدن می کنیم. در غیر اینصوت ماشین را به جلو حرکت داده و در صورت عبور اتومبیلی از لاین دورتر از خط حائل، می ایستیم تا آن اتومبیل عبور کند و سپس به دور زدن ادامه می دهیم.ثانیا باید در تمام حال اقدام به چراغ راهنما زدن نماییم. همچنین رعایت این نکته نیز مهم است که در دنده عقب جهت چرخاندن فرمان و چراغ راهنما برعکس می شود.
33. عدم رعایت تسلط به پدال گاز و کلاج و ترمز به دلایل متفاوتی همچون ناوارد بودن کارآموز، سفت بودن پدال و ... اتفاق می افتد. عدم تسلط بر پدال کلاج باعث خاموش شدن ماشین در هر بار ترمزگیری می شود. چون اگر پدال کلاج را به تندی رها کنید و بالا بیاورید ماشین خود بخود خاموش می شود مگر آنکه مقداری گاز چاشنی آن کنید. همچنین اگر بر پدال گاز مسلط نباشید منجر به شتاب گیری های غیرحرفه ای می شود که بر روی سرنشینان حالتی نا مطلوب شبیه پرش و پرت شدن دست می دهد. برای این که این مشکل را نداشته باشید، اتومبیل را در کنار خیابان متوقف و خاموش کنید. سپس برای 5 دقیقه با پای خود، پدال ها را به آرامی فشار دهید و به آرامی بالا بیاورید. اگر چند بار این :77/ار را کنید تسلط تان بر پدال به شدت ارتقا می یابد و می توانید پس از روشن کردن اتومبیل از کنترل و تسلط باورنکردنی خود بر پدال ها لذت ببرید.
34. قاعده ساعت 10 و 11 در پارک دوبل:
یکی از موارد مهم امتحانی در پارک دوبل، رعایت نحوه چرخاندن فرمان ماشین است. برای پارک دوبل کردن، هنگامی که پشت فرمان نشسته ایم ضمن رعایت نکات عمومی، دنده را روی R قرار داده و سر برگردانده و آرام به سمت عقب حرکت می کنیم و دقت می کنیم تا هر وقت انتهای ماشین پارک شده را از گوشه نزدیک درب عقب دیدیم فرمان را کامل چرخانده تا اتومبیل ما همچون عقربه ساعت 11 شود. این روند تا دیدن پلاک ماشین جلویی ادامه می یابد تا همچون عقربه ساعت 10 شود. به محض دیدن پلاک از شیشه روبروی فرمان، (پس از آنکه شما توانستید از شیشه جلو، پلاک ماشین روبرویی را ببینید) بلافاصله فرمان را چرخانده تا درجه ماشین به عقربه ساعت 11 نزدیک شود و این روند را ادامه می دهیم تا ماشین به صورت صاف (عقربه ساعت 12) با فاصله نیم متر از جدول و میان ماشین عقبی و جلویی پارک شود.
35. برای توقف پشت چراغ قرمز یا پشت اتومبیلی که ایستاده است می بایست ابتدا پدال کلاج را تا انتها فشار دهیم سپس ترمز را می گیریم و سپس همزمان با گرفتن پدال کلاج، دنده را در حالت دنده خلاص قرار می دهیم. با این کار اتومبیل بدون اینکه خاموش شود از حرکت باز می ایستد. ضمنا یادتان نرود هرگاه خواستید به طور کامل ترمز کنید کلاج را تا انتها بگیرید تا فشار وارد بر چرخ ها از جانب موتور حذف شود و ترمز بی جهت هدر نرود.
36. بهترین راه ترمز کردن: برای توقف ابتدا به آرامی ترمز کرده و سپس پدال ترمز را بیشتر فشار دهید و قبل از توقف کامل از فشار بر پدال ترمز کم کنید.
37. طرز صحیح روشن کردن و شروع حرکت با ماشین: 1- کلاج را تا انتها فشار می دهیم 2-دسته دنده را در حالت دنده خلاص قرار می دهیم 3- سوئیچ اتومبیل را از حالت خاموش می چرخانیم و در حالت باتری قرار می دهیم 4- پس از سه چهار ثانیه سوئیچ را از حالت باتری بیشتر می چرخانیم و استارت می زنیم تا ماشین روشن شود(پس از قطع شدن صدای آمدن بنزین به موتور) 5- همزمان با استارت زدن، پدال گاز را کمی فشار می دهیم تا ماشین روشن شود 6- ترمز را بگیرید و کلاج را تا آخر فشار دهید و دسته دنده را بر روی دنده یک قرار دهید 7- ترمز دستی را خلاص کنید 8- آینه ها را نگاه کنید و پس از زدن راهنمای چپ، شروع به حرکت کنید.
38. 


حاشیه های رانندگی   
1. ساعت تدریس دو ساعت است. برخی آن را در یک ساعت و 50 دقیقه نیز خلاصه می کنند. بعضی نیز در یک ساعت 40 دقیقه!!
2. یک اصل مهم در آموزش رانندگی: سعی نکنید نکات را بنویسید یا حفظ کنید. بلکه آنها را به ضمیر ناخودآگاه ذهن بسپرید. رانندگی چیزی نیست که آن را با حافظه خود یاد بگیرید بلکه باید در ضمیر ناخودآگاه ذهن شما حک شود.
3. تیزبینی خود را روز بروز افزایش دهید. شما باید همزمان هم جلویتان را ببینید هم کنارتان را ببینید. هم عقب را حواستان باشد. هم تابلو ها را بخوانید.
4. آموزش دهنده خودرو به من گفت که دخترها نسبت به پسر ها خیلی دیرتر رانندگی یاد می گیرند :دی!
5.

نکات دیگر:   
1. به غیر از امتحان آیین نامه که توسط مدرس در سر کلاس آموزشگاه های رانندگی گرفته می شود، یک امتحان آیین نامه نیز توسط سرهنگ امتحان گیرنده گرفته می شود که شرط قبولی در این امتحان، مجوز شرکت در امتحان عملی رانندگی در سطح شهر است. 
2.  معمولا مربیان آموزش دهنده رانندگی پس از پایان 10 جلسه یک یا دو جلسه هم به صورت تست، اضافه می نویسند تا کارآموز پس از تایید مربی، مجوز شرکت در آزمون سرهنگ و آزمون رانندگی شهری را به دست آورد.

دانلود سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی - (تمامی سوالات)

 
 
روش تحویل: لینک دانلود فایل
حجم فایل: 2.9 مگابایت
نمودار قیمت قیمت برای شما: 6,000 تومان
فرمت فایل: PDF 

تعداد صفحات: 69
خرید

 
قیمت: 6,000 تومان



مجموعه ای کامل از سوالات آزمون آئین نامه راهنمایی و رانندگی

شما با تسلط به این مجموعه دیگر نیازی به مطالعه منابع دیگر ندارید.

بیش از 240 سوال به همراه جواب

با مطالعه این مجموعه می توانید با آمادگی کامل در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی شرکت کنید.

در این مجموعه تمامی سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی گنجانده شده است.

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 69
خرید

قیمت: 49,000 ریال
 
با کمال آرامش در سر جلسه امتحان آیین نامه و داخل شهری حاضر شوید:


032u_aeen6.jpg



نمونه سوالات آیین نامه معروف به پلیس پویا

کاملترین نمونه سوالات اصلي آيين نامه ي راهنمايي و رانندگي موجود در اینترنت


مورد تاييد آموزشگاه هاي راهنمايي و رانندگي

ويرايش جديد 

همراه با پاسخنامه

+

22آزمون آیین نامه سال 95 با پاسخنامه


نمونه تصاویری از فایل نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی :


x5ry_aeen1.jpg



dtis_aeen2.jpg



yds_aeen3.jpg


 با دانلود این پکیج هم اکنون به موارد زیر دست خواهید یافت


22آزمون آیین نامه سال 95 به همراه پاسخنامه

 9 دوره تست های اصلی آزمون آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی (هر دوره 30 سوال)


پاسخنامه 9 دوره تست های اصلی به صورت مجزا در فایل مجزا برای تست زدن


 1 دوره تست های اصلی آزمون آیین نامه شامل 113 سوال با پاسخنامه مجزا

650 سوال تستی همراه با پاسخنامه برای مرور سریع شامل 8 بخش :

بخش اول: علائم راهنمایی و رانندگی
بخش دوم: هوشیاری
بخش سوم: هدایت و کنترل وسیله ی نقلیه
بخش چهارم: برخورد و واکنش
بخش پنجم: آگاهی از خطرات
بخش ششم: عابرین پیاده
بخش هفتم: مقررات راه و آزادراه
بخش هشتم: تصادفات


240 سوال تستی با پاسخنامه


149 و 158 سوال تشریحی با پاسخنامه در 2 فایل مجزا


آشنایی با علائم آیین نامه راهنمایی و رانندگی


تکنیک های آموزش عملی رانندگی جهت امتحان داخل شهری


کتاب آیین نامه


جزوه خلاصه شده کتاب آیین نامه برای مرور سریع



جزوه آموزشی نکات امتحان شهری و نکات کلیدی کتاب آیین نامه


آموزش تعویض دنده مهارت و دانش فنی


آموزش نگهداری صحیح از خودرو


آموزش کاهش مصرف سوخت بنزین






شما قبولید

0nsj_moghan_5_3.gif



این تنها سایتی است که سوالات اصلی و بروز را در اختیار شما قرار می دهد


a4wu_aeen4.jpg

در هر آزمونی مطالعه نمونه سوالات دوره های قبل آزمون و مطالعه ی جزوات آموزشی و خلاصه مطالب یکی از بهترین و مهمترین عوامل تسلط به موضوعات یاد گرفته شده و مرور سریع مطالب است



wo77_aeen5.jpg





p47r_aeen100.jpg

این مجموعه دارای تصاویر با کیفیت بسیار عالی می باشد و تنها مجموعه کامل و جدید دربردارنده تمامی نکات و سوالات در ارتباط با آیین نامه راهنمایی و رانندگی و داخل شهری و گرفتن گواهینامه رانندگی است

پیشنهاد می کنیم حتی اگر گواهینامه دارید این مجموعه را تهیه و مطالعه نمایید چون شامل نکاتی است که اکثرا اطلاع ندارند



مشاهده سایر محصولات این فروشنده

 

 

 
 
کاملترین نمونه سوالات اصلي آيين نامه ي راهنمايي و رانندگي و داخل شهری
تاریخ ثبت: 1394/12/27    تاریخ به روزرسانی: 1395/3/18
قیمت: 49,000 ریال
بازديد: 3,210
حجم فایل: 17.83 مگابایت
فروشنده: ايران دانلود


لطفا برای دانلود این محصول، لینک زیر را کلیک کنید. پس از آن می توانید ثبت سفارش کرده و به صورت آنلاین مبلغ را پرداخت نمایید و بلافاصله محصول را دانلود کنید.

دانلود

 

 

کاملترین نمونه سوالات اصلي آيين نامه ي راهنمايي و رانندگي و داخل شهری

قیمت: 4900 تومان

 

 

 

این مجموعه دارای تصاویر با کیفیت بسیار عالی می باشد و تنها مجموعه کامل و جدید دربردارنده تمامی نکات و سوالات در ارتباط با آیین نامه راهنمایی و رانندگی و داخل شهری و گرفتن گواهینامه رانندگی است


 

خرید

 

با کمال آرامش در سر جلسه امتحان آیین نامه و داخل شهری حاضر شوید:




032u_aeen6.jpg


نمونه سوالات آیین نامه معروف به پلیس پویا

کاملترین نمونه سوالات اصلي آيين نامه ي راهنمايي و رانندگي موجود در اینترنت


مورد تاييد آموزشگاه هاي راهنمايي و رانندگي

ويرايش جديد

همراه با پاسخنامه

نمونه تصاویری از فایل نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی :


x5ry_aeen1.jpg


dtis_aeen2.jpg


yds_aeen3.jpg


 با دانلود این پکیج هم اکنون به موارد زیر دست خواهید یافت




9 دوره تست های اصلی آزمون آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی (هر دوره 30 سوال)




پاسخنامه 9 دوره تست های اصلی به صورت مجزا در فایل مجزا برای تست زدن



1 دوره تست های اصلی آزمون آیین نامه شامل 113 سوال با پاسخنامه مجزا


650 سوال تستی همراه با پاسخنامه برای مرور سریع شامل 8 بخش :


بخش اول: علائم راهنمایی و رانندگی
بخش دوم: هوشیاری
بخش سوم: هدایت و کنترل وسیله ی نقلیه
بخش چهارم: برخورد و واکنش
بخش پنجم: آگاهی از خطرات
بخش ششم: عابرین پیاده
بخش هفتم: مقررات راه و آزادراه
بخش هشتم: تصادفات




240 سوال تستی با پاسخنامه



149 و 158 سوال تشریحی با پاسخنامه در 2 فایل مجزا




آشنایی با علائم آیین نامه راهنمایی و رانندگی




تکنیک های آموزش عملی رانندگی جهت امتحان داخل شهری




کتاب آیین نامه


جزوه خلاصه شده کتاب آیین نامه برای مرور سریع




جزوه آموزشی نکات امتحان شهری و نکات کلیدی کتاب آیین نامه




آموزش تعویض دنده مهارت و دانش فنی




آموزش نگهداری صحیح از خودرو




آموزش کاهش مصرف سوخت بنزین









شما قبولید

0nsj_moghan_5_3.gif



این تنها سایتی است که سوالات اصلی و بروز را در اختیار شما قرار می دهد


a4wu_aeen4.jpg

در هر آزمونی مطالعه نمونه سوالات دوره های قبل آزمون و مطالعه ی جزوات آموزشی و خلاصه مطالب یکی از بهترین و مهمترین عوامل تسلط به موضوعات یاد گرفته شده و مرور سریع مطالب است



wo77_aeen5.jpg




p47r_aeen100.jpg


این مجموعه دارای تصاویر با کیفیت بسیار عالی می باشد و تنها مجموعه کامل و جدید دربردارنده تمامی نکات و سوالات در ارتباط با آیین نامه راهنمایی و رانندگی و داخل شهری و گرفتن گواهینامه رانندگی است

پیشنهاد می کنیم حتی اگر گواهینامه دارید این مجموعه را تهیه و مطالعه نمایید چون شامل نکاتی است که اکثرا اطلاع ندارند

خرید        

دانلود نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با پاسخنامه
قیمت: 3,500 تومان

با مطالعه این سوالات گواهینامه رانندگی در دستان شما خواهد بود.نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی را به صورت رایگان (بخشی از سوالات )برای کاربران عزیز سایت قرار دادیم.این سوالات از پلیس راهور ناجا تهیه شده و قبولی شما را در آزمون آیین نامه اصلی تضمین میکند.فرمت سوالات PDF بوده و شامل 22 آزمون اصلی + نمونه سوالات آزمون فنی می باشد که ما یک آزمون را برای شما عزیزان برای مطالعه قرار میدهیم.
 
پس از ثبت سفارش کد سفارش و پسوورد را یادداشت نمایید. همچنین کد و پسوورد به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد
مبلغ سفارش را می توانید آنلاین از طریق رمز دوم کارت پرداخت و همان لحظه محصول را دانلود نمایید.

توجه: برای دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی در سال 99 اینجا را کلیک نمایید
خرید



 



با مطالعه کمتر از 2 ساعت کلیه این نمونه سوالات بدون هیچ استرسی و در کمال آرامش در سرجلسه آزمون حاضر شوید


قبولی آسان ، مطمئن و تضمینی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی


جدیدترین سوالات

تمامی سوالات با پاسخنامه می باشد








آنلاین پرداخت کنید آنلاین دریافت کنید







پس از ثبت سفارش کد سفارش و پسوورد را یادداشت نمایید. همچنین کد و پسوورد به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد
مبلغ سفارش را می توانید آنلاین از طریق رمز دوم کارت پرداخت و همان لحظه محصول را دانلود نمایید.

توجه: برای دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی در سال 99 اینجا را کلیک نمایید
خرید

 دانلود نمونه سوالات آيين نامه

راهنمايي و رانندگي+جزوات

+هداياي ويژه

6316
 
قیمت: 37,000 ریال
 

جشنواره بهاره فروش اینترنتی ایران دانلودhttp://irancn.com/images/off30.jpg


توجه : این نمونه سوالات و مجموعه اموزشی برای اولین بار

توسط این گروه آموزشی برای شما تهیه شده است

و مانند دیگر سوالات موجود در اینترنت که تحت عنوان 600 سوال

تستی و یا 200 سوال تستی تنها سوالات کتاب

آیین نامه را اسکن نموده نمی باشد

این پکیج را حتی اگر مشابه آن را در سایت دیگری تهیه نموده اید

دانلود و مقایسه نمایید



هدایای ویژه در پکیج گنجانده شده است.



 مجموعه آموزشی و نمونه سوالات  آزمون آئین نامه

راهنمایی و رانندگی

 

آیا حجم کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای

شما زیاد است ؟

 

آیا فرصت کافی برای خواندن کتاب ندارید ؟
آیا فکر قبولی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی ذهن شما را

مشغول کرده است ؟
و آیا …………………
نگران نباشید
ما برایتان مجموعه ای کامل و فوق العاده تهیه کرده ایم که نیاز شما

را برآورده خواهد کرد
حتی اگر یک روز بیشتر وقت نداشته باشید این مجموعه را تهیه کنید

و استفاده کنید

( قطعا به شما کمک بسیاری خواهد کرد )
توجه توجه : این مجموعه کاملا جامع و متفاوت از سایر مجموعه های

موجود در دیگر سایت ها می باشد.

پیشنهاد می شود حتی اگر مجموعه های متفاوت و مختلف دیگری

نیز تهیه کرده اید این مجموعه بی نظیر

با قیمتی استثنائی را از دست ندهید.
شما با تسلط به این مجموعه دیگر نیازی به مطالعه منابع دیگر ندارید.
با مطالعه این مجموعه می توانید با آمادگی کامل در آزمون آیین نامه

راهنمایی و رانندگی شرکت کنید.
این مجموعه ارزشمند تمام نیاز شما را برآورده خواهد کرد

 

 

محتویات این مجموعه  :

۱:  نمونه سوالات  آزمون آئین نامه راهنمایی و رانندگی

تستهای اصلی آزمون ۲۴۰ تست آزمون اصلی )
۲: خلاصه آیین نامه به صورت سوالات تشریحی آیین نامه

راهنمایی و رانندگی (149سوال مهم کتاب )
۵: مجموعه ی ۴۳ صفحه ای نکات آموزش عملی رانندگی

جهت امتحان داخل شهری گواهینامه
۳: جزوه 19 صفحه ای سوالات کلیدی و مهم کتاب برای مرور سریع
۴: جزوه آموزش نکات کلیدی آزمون شهری و نکات کلیدی کتاب آیین نامه
۶: آموزش علایم راهنمایی و رانندگی مشتمل بر رنگها ، شکلها و علایم
۷: کتاب آیین نامه و مقررات راهنمایی و رانندگی
۸: نرم افزار تست زنی آیین نامه راهنمایی و رانندگی مخصوص موبایل

http://aeennameh.ir/images/aeen102.jpg

همچنین یک سورپرایز ویژه ویژه برای

شما بزرگوارا

سه جزوه اختصاصی برای آموزش

هر چه بهتر رانندگی برای

کسانی که دوست دارند به صورت اصولی

و حرفه ای رانندگی را یاد بگیرند .

۱ : آموزش نگهداری صحیح از خودرو
۲ : آموزش کاهش مصرف سوخت بنزین
۳ : تعویض دنده ، مهارت یا دانش فنی ؟

 






در این بسته ارزشمند 3 هدیه گرانبها به رایگان تقدیمتان میشود :



1: جزوه درآمد ثابت ماهیانه

2 میلیون تومان

بدون داشتن هیچ وبلاگ یا سایت و یا حتی 1 ریال سرمایه اولیه کار


2: آموزش کامل تکنیک‌های تست‌زنی به روش مهندسی معکوس
3: کتاب روانشناسی طراحی تست : تکنیکهای پاسخگویی بدون حل تست
آموزشها و تکنیک های مندرج در این دو هدیه شما را در تست زدن صحیح

هر آزمونی کمک خواهد کرد .

 

 


مجموعه آموزشی و تستهای آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی ،

مناسب چه افرادی است؟

جواب : متقاضیان اخذ انواع گواهینامه ها ( آزمون تستی و امتحان شهری )

 

توضیحات تکمیلی :

شما با مطالعه نمونه تستها و تسلط به این مجموعه دیگر نیازی به مطالعه

منابع دیگر ندارید.
از خلاصه سوالی آیین نامه که اغلب سوالات مهم و گزینش شده هستند

برای مرور سریع آیین نامه

راهنمایی و رانندگی استفاده کنید .
جزوه آموزشی نکات کلیدی آزمون شهری و نکات کلیدی کتاب

آیین نامه مشتمل بر نکات و مطالب مهم بوده

و نتیجه تجربه صدها داوطلب شرکت در آزمون آیین نامه میباشد

و به شما اعتماد به نفس بالایی میدهد .

اشکال ، رنگها و علایم که غالبا در آزمون اصلی ۱۰ سوال از اینها

می آید را به دقت مطالعه و یاد بگیرید .

مجموعه ی ۴۳ صفحه ای نکات آموزش عملی رانندگی برای قبولی

در امتحان شهری رانندگی به شما کمک خواهد کرد .

نرم افزار مخصوص موبایل را بر روی گوشی موبایل نصب کرده و مهارت

خود را در تست زن مهک بزنید و با نمونه سوالات آیین نامه آشنا بشوید .

انشاءالله کمک کار خوبی برایتان خواهد بود .
قطعا استفاده از این مجموعه درصد قبولی شما را بیشتر و چندین برابر

 خواهد کرد .

 

دانلود

تصمیم خود را بگیرید و در خود تحول ایجاد کنید

مهمترین آزمون راهنمایی و رانندگی آزمونی است که عدم قبولی در آن ممکن

است بدترین حادثه ی زندگیتان باشد

 

فرمت فایل : pdf
هزینه دانلود تمامی موارد فوق + هدایای ویژه : 3700 تومان        43000

 

در عرض یک دقیقه صاحب این مجموعه ارزشمند شوید

روش تهیه و دانلود : ابتدا مبلغ فایل  را به صورت آنلاین پرداخت کرده سپس

بلافاصله لینک دانلود برای شما ظاهر خواهد

شد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد .
برای پرداخت اینترنتی نیاز به شماره کارت بانک (شماره ی ۱۶ رقمی روی

کارت)رمز دوم، کد cvv2 و تاریخ انقضا دارید

که همه آنها به جز رمز دوم، روی کارت شما حک شده است. رمز دوم کارت

خود را می توانید از شعبه یا دستگاه

خودپردازهای بانک صادرکننده کارت خود دریافت کنید .

 

http://aeennameh.ir/images/aeen100.jpg
دانلود

هزینه کم درنظر گرفته شده فروش این محصول

نشانه بی کیفیت بودن محصول نیست

بلکه جهت خرید آسان و فراگیر تمامی کاربران گرامی و

جلب رضایت شما دوستان است
لطفا پس از خرید نظر خود را در مورد این محصول در پایین

صفحه درج نمایید تا دیگران نیز

متوجه ارزش خرید این پکیج شوند
ضمنا هزینه مجموع این پکیج در بسیاری از سایت ها

بیشتر از 43000 تومان می باشد
می توانید قبل از خرید مقایسه نمایید چون ما به پکیجی

که تهیه کرده ایم اعتماد داریم

 دانلود




 

 

 
 
نمونه سوالات آيين نامه راهنمايي و رانندگي+جزوات+هداياي ويژه
   تاریخ به روزرسانی: 1395/2/10
قیمت: 37,000 ریال
بازديد: 63,279
حجم فایل: 8.71 مگابایت
 


لطفا برای دانلود این محصول، لینک زیر را کلیک کنید. پس از آن می توانید
ثبت سفارش کرده و به صورت آنلاین مبلغ را پرداخت نمایید
و بلافاصله محصول را دانلود کنید.

دانلود
 
 

دانلود